Thursday, March 24, 2011

SPESEL DEDICATION 4 MAMA...

da tulih banyak tadi tapi terdelete plak!!
haish!!tapi demi mama..akan kucoretkan jua...
hehe

Monday..
mama msej gtau perot tak selesa,then dia p spital,doktor suro dia balik dlu..
dia kata still stedy lagiii...hahahaha.banyka la hang punya steady!!!

tuesday pulak..
mama sempat p kelas pagi tu tp cancel
mama pnjam bku nak potostet
exam shariah(tak sempat la mama...)
then ptg tu mase aku tgah tdo mama msej katanya rasa laen macam
dia bagi buku ptg nih
kat lif jumpa dia waktu ptg,nampak la muka dia yg cam kompius+letih+tak bermaya
haish!!!mama nih

wednesday!!!aka smalam!!!
pepagi lagi aku da msej mama
tnya kabar!!!hahahaha
mama kata dia ok..
still sakit lagi
sakit yg bukan maen2..hadoyai!!!
dia gtau nanges ja da tatau nak watpa..
risaunya sy...
sy ckaplah ngan dia..jgan la nanges..t hasben susah ati,then dia reply
"da tatau nak buat pa,aku teriak ja lah"cam tu la bunyik dia..

aduhhhhh...mama nih..
ptg plak aku msej dia..
rupa2nya da slamt kat kampungg..
"aku mintak maaf tak bgitau hang aku baik, nanti hang marah aku!!!"(mesej mama)
buat palah aku nak marah hang!!!isk2..hehe=)
malam pon menjelma...jeng3
masa tgah tgok trning budak2 nih..mama mesej
"aku da kat spital..doktor kata malam ni(smlam) or pagi esok(arini) akan bersalin!!!DOAKAN AKU YA!!!"
wahhh!!!gembiranya aku...huhu
blum lahir lagu tu
org laen nak bersalin aku yg gembira n nebesss...huhu
to kawan2:doakan la dia...
to mama:

"SEMOGA SELAMAT SEMUANYA!!!T AKU P TGOK BABY!!!"HEHE=)


....TAMAT...
                                                       MAMA MASA KURUS!!!HEHE

No comments: