Sunday, July 31, 2011

grad akhirnya!tapi blum konvo lagi=)

yeay!!!
da lame tak menulih belog nih..huhu..tadak idea n memikirkan belog sy tak menarik
tapi takpe slow2 sy akan cube cantekkan dia..hehe
nway, thanks to cik jejariruncing,sy suka baca belog dia..nice...
http://jejariruncing.blogspot..

berbalik kepada title post..
SAYA DA GRAD DA KAWAN2!!!!
ALHAMDULILLAH
lama da tunggu saat nih
kawan2 laen da lama grad,smua tnye "hang ni blajaq pa lama sangat!"
panas je dengar..
tapi sabo jelah..huhu

insyaAllah,konvo bulan 10 nanti
tak sabar nak menanti saat tuh
lepas hampir 6 taun(+ matrik 2 taun)
sy da berjaya keluar dari uia terchenta nih!phewww!!!
i like...
macam2 kenangan pahit,manis..tak dpat dilupakan..
paling best,masa bachelor party tuk my bff,shaziroh!
semua mekap cam nak p dinnre,padahal kteorg buat kat dorm je pon..huhu
thanks yea tok saat2 tuh

tak lupe jugak,buat kawan2 sociology n lecturer!
lebiu olls!!!
kalo da jodoh tak ke mane(aik,tak pasal!)
kehkeh..
oh,lupe...
my pakcik also grad pada taun nih jugak
konvo pon same gak..hehe
tapi tatau la sape konvo dolu
sy ingat lagik janji dye,nak bagi sy bunga ros biru!
i'll keep his promise!
sy cakap kat dye,tade ros biru,jgan dtag!hehe(kejam tak?)

mak orang paling hepi!
da siap nak wat baju tok sy lagi
haish!!!
dia byak bekorban tok sy mase sy blajar
sy memang hargai jase dia
syg mak!
timakaseh atas doa mak selama nih
konvo nanti nak bunga ya!hehe

so,njoy la ngan life anda
anda tatau gi apa yg akan berlaku nanti
hargailah jasa family dan kenangan bersama kawan2
that's wonderful, i told u!hehe
APA YANG PENTING!
sayangilah diri anda...hehe

 bachelor party...wif friends
 
this blue rose ok..make sure u get it!


 my lovely iium..=)


 nak semua nih..boley?


me=)

1 comment:

intan said...

tahniah awak..
yeay kita konvo sama..
tarikh konvo 8-10october kan..