Wednesday, April 11, 2012

::hari ni dan semalam::

assalamualaikum...      
diharapkan semoga hari ni menjadi hari 
yang terbaik dari semalam
insyaAllah..
tazkirah sikit no...
oklah...
semalam tade entry nak di post
maklumlah tenet agak slow di situ..hehe
makanya hari ni nak cite la pasal smalam dan harini
even tade yang menarik pon...tapi nak jugak cite
smalam as usual la..
pas masak tgahari tu,
g skolah amek adik...smalam sy mask sayur campur
bersama udang,goreng ikan temenung dan buat sambal
simple je...
macam sy cakap hari tu la..
no idea la nak masak ape
tapi semua kat dlam umah ni bedal je...hehe
no pilih2 makan dalam rumah ni..
tanak makan,lapo! betol tak?
malam?
ha...malam bad mood sket..
ngajar adik yang semakin malas..sifir pon tatau
dah darjah 3..isk2
ble sy bersuara,barulah dia mula nak blaja
tu pon dah jadik cam kelas vokal dah
dgar suara sy satu kampung..huhu
okla..
tamat cite pasal smalam..hehe

..................................................

now...
today! as usual...
nothing spesel..haha
tgahari sempat menjenguk lil ayumi yg pakai pampers je..hehe
but,she's still kiut...
sehari tak jumpe dia memang rase sunyi
dia kira jadik cam anak angkat sy ngan sorang lagi kezen
o...btw,oleh kerana hari ni cuti maka mak la yg masak
sy suro dia masak cili api rebung..
terbaek!!hehe..
makan ngan ikan dan sambal..
pastu,sy buat kuah laksa..ada dah siap masak da
sempat gak snap
cuma pedas je skt..maklumlah..
tak pedas tak leh idop..haha
now,tgah tgok mak sediakan aiskrim melesia..
sy plak online sambil dgar dia membebel..
haha..
tgah tggu cite LITTLE STAR!
Harini dah last episod..tiap2 ptg memang tggu la cite tu
skarang ni petang2 da tade jualan cam dolu2
rezki tade..huhu
pasal tu nantila sy cite ye..
nak out jap..hehe..layanla gambo2 yang tak 
seberapa ni...
hehe
assalalamualaikum....=)




taaadaaaa..our lunch today!
                                                                                                                                  

                                                                                                 

kuah laksa buatan saya =)

1 comment:

mynameisbulat said...

wao sedap nya laksa!