Wednesday, March 20, 2013

::kek Secret Recipe seringgit je?::

Ollaaaa...Diary.
Tuh header baru yang kunun comel. Sekali besar la pulop.
Takpelah,asal percubaan tutorial berjaya.Hiks.
Nak cita pasal tadi je. Lunch at secret recipe Central Market. One of my colleague,Kak Zarith nak makan tomyam kung. So layan jela. Walopon tomyam tu mahal dan tak sedap pon.

Maka kami pon dengan penuh sabar nya menanti tomyam itu dan sedang mengoder,tetiba pelayan yang cantik manis tu cakap.
"You can get a slice of cake with one ringgit only" Gulp. Telan air liur. Biar betul. Kek dia 1 slice dah 7.50,takkan nak jual singgit kot seketul.#takcaya#takcaya#takcaya#
Beranggapan dia hanya bergurau,maka kami menikmati tomyam itu dengan penuh nikmat.

Then nak bayar je,tetiba cashier tu suh pilih kek. Dan bayar hanya singgit. Vahvahvah.
Pucuk di cita ulam mendatang(tatau la kenapa guna peribahasa ni)..
CikYna pon memilih la Chocolate chip kek sebagai pilihan. Peneman lapo japg petang.
Promosi sampai 24 mac dengan belian ala carte!
Mari serbu secret recipe lagi kawan2.
Layari http://www.secretrecipe.com.my/ untuk keterangan lanjut.

Okebai. Smile.

NotakakiCikYna: Ingatlah insan tersayang. Mihmihmih.

2 comments:

intan said...

singgit jer..murah2 tp nk kne mkn kt sikret dulu la ek.. smpi 24/3 jer..

husnaradzie said...

yup.ala carte.hehe