Wednesday, March 13, 2013

::malang kah saya?::

Rabu, 13.03.2013

Nice date kan? But not for me.Harini hari paling malang buat CikYna.
Why? Tangan dibantai oleh kipas siling ketika memakai baju,
Uish sakit dia kemain!~ walopon calar2 je,tapi masih terasa sampai sekarang
Lepas tu sampai je opis,PC wat hal.
tanak On!
Marah kemain~asek masalah je PC haku! Orang lain nye PC ok je.
Dah 4x CikYna tuka PC. Opis met pon da naik nyampah ngan masalah PC yang tak habeh2
Nak buat camne,bukan CikYna mintak pon PC nk jadik begitu
Beliau yang cam tak suka bila besama CikYna
Tapi takleh nak pecaya ngan nasib or hari malang
Dah termaktub dah harini CikYna macam ni
So redha jelah
Ni tengah berhappily ever after!
Dengan tangan yang agak sakit dan kebas.
Apa pon,semoga harini lebih baik dari smalam..amin.




NotakakiCikYna: tade Mood,tade Mood....=(

7 comments:

Nory Zoulkefle said...

semoga hari esok lebih baik dari hari ini...insyaALLAH...

husnaradzie said...

Amin..terima kasih awak...tangan pon tgah bengkak ni,so menaip pon terganggu..hehe

Mohd Farid said...

x g check ke tangan kebas tu

husnaradzie said...

tak...sakit n kebas je...pastu dia bengkak.kalau tengok cam calar biasa je...hehe

tenku butang said...

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Baiyah said...

Sabar ye...
Semoga esok bertambah baik..
take care:)

husnaradzie said...

amin...tima kaseh=)