Monday, March 4, 2013

:Putrajaya scenery@weekend::

ollaaaaa.....morning diary!
semoga diberi kehidupan yang lebih baik harini,dan tak lupa untuk sedekahkan Al Fatihah untuk perwira yang terkorban dalam insiden di Lahad Datu,semoga mereka tenang di sana
sesungguhnya jasa mereka mempertahankan negara amat besar dan sama2 juga kita berdoa untuk kesejahteraan penduduk di Sabah..aminnnn..

Ok now nak cite pasal weekend lepas,tade pape yang menarik sebab tak jalan2 ke mana pon...lol
cuma ahad semalam,berpeluang untuk g ke Pesta Buku Agama di Kompleks Perbadanan Putrajaya Presint 2
pegi bersama2 kak has dan pais naik cik saga pais wane purple..nama dia WTJ~

Ikotnye nak pegi kenduri tapi tetibe plak tak jadik,jadik pucuk dicita ulam mendatang bila pais ajak g Putrajaya
Cik Yna suka g Putrajaya sebab panorama yang ohsem dan scenery yang menarik,hehe
sempat jugak la snap2 gambo2 ketika lam keta tu
*clap*clap*clap* untuk masjid Putrajaya yang sangat cantik!

bercerita pasal pesta buku, banyak buku menarik yang dijual(novel,novel)
dan semestinya CikYna menghabehkan duit untuk membeli nobel,haish rambang mata memilih walopon hanya ade 2 kedai je jual nobel..

taraaaa...hasil tuaian nobel di Putrajaya,belum baca lagi

banyak kali jugak pusing memusing kat situ mencari bahan bacaan yang menarik,ehek..pusing punya pusing dan menahan napsu melihatkan banyak nobel2 terkini,maka Cik Yna hanya membeli 2 jenis nobel sahaja(pheww~lega)

oh,nampak jugak kedai nobelis ain maisarah yang olaaallla cute dengan tajuk kedai pink ain maisarah tapi sayangnya tiada pemilik booth,kalau tak boleh snap2 picca..(gedik gila ayat!)
sempat jugak menjenguk kedai karangkraf dan snap gambar curik2 Dr HM Tuah kegemaran mak Cik Yna..alahai,mau menjerit satu kampung kalau mak Cik Yna nampak gumbaq Dr HM Tuah ni..
sebab mak penah ikuti bengkel Dr Tuah dan katanya sangat tertarik dan menarik dengan bengkel yang dikendalikan oleh beliau(bukan orangnya~eheh) >.<'

maka jalan punya jalan,perut berbunyi dan menari2,habeh je membeli belah,trus perut terasa lapar
makanya pergilah ke tempat persinggahan kami aka pecel
itadakimasu!PECEL AYAM WITH ESTRA JOS..hikhik
salam mesra,salam sayang...
layan picca ye...




 kunin kunin DR HM Tuah~

 ain maisarah banner

 me n kakak has phewwiitt..kekekekke

 see?muka puas hati dapat melaburkan duit buat diri sendiri.

#smile#

notakakiCikYna:try shiseido mask smalam,sangat ohsem!segala daki2 idung semuanya dapat dibuang.mihmihmih

1 comment:

intan said...

bestnyer dpt g bookfair.. intan tgu kl bookfair yg kt pwtc je lah..