Friday, March 15, 2013

::Sentuhan seorang makcik::

olla diary!
Happy2 today,sebab esok da cuti. Wehuuuu..
Lagipon esok ade aktibiti menarik bermain boling ngan PSSCMUIAM dan bermakan2 seafood di Jeram,Kuala Selangor.
Bab makan-makan ni, CikYna memang sangatlah laju u olls.
Walopon badan I kecik,tapi selera ngalahkan they olls sais XXL tau. wupps!


Oh,nak ceta pasal pagi tadi je ha..
I cam biasa la naik LRT. dah sebati da ngan LRT.cuma laluan ke Gombak je la. kalau suh naik ke Ampang,Kompem pening2. Konpius!hukhuk. penah sesat kot,nak g Plaza Rakyat,tetiba dah sampai Hang Tuah.
Pastu garu2 kepala,pegi tanya abg hensem tu.

CikYna: "Bang,saya sesat ni. Nak g Plaza Rakyat camne eh?"

Abg LRT: " Lah camne bleh sesat ni. Kan ade direction. Awak naik balik LRT,
then pegi ke tempat yg betul ye. Yang belah kiri tau.

Dia bagitau CikYna sambil sengih2 tunjuk gigi. Bajet ensem la,walopon hensem sket..mehehehe.Akhirnya sampai ke destinasi dengan selamat.

Bab makcik ni plop, ade sorang makcik ni. Sama umo ngan mak CikYna rasanya. CikYna pon pelawa la dia duduk. Mula2 kompius gak. Nampak tua,tapi macam tak. So CikYna manihkan muka suh dia duduk.

Dia cakap,takpe2...Pastu tangan dia,tepuk kat paha CikYna. Ehek makcik.
Tekujat I olls tau. Teharu pon ade. Rasa macam mak plak yang buat cenggitu.
Then Cikyna pon trus tido bila makcik bagi greenlight. Mbahahaha.

Tu je nak cite. Pasal makcik dan LRT

#SMILE#

NotakakiCikYna: bertimbang rasalah terhadap penumpang2 yang lebih tua/mengandung dsb. Kalau taktau nak bagi sape duduk,tengok kat LRT tu. Besar punya tulis. Tempat duduk khas untuk..(renungan bersama)

4 comments:

Nory Zoulkefle said...

alahaiii mesti dalam hati makcikk tu kata "kalau lah jadi menantu aku ni, memang sesuai sangatt"...heheheh

husnaradzie said...

hehe. Nory.Tak mintak nombo tepon.hehe

Mohd Farid said...

ceh..terus tido..nampak sangat ajak2 ayam je yina..hahahaha =p

husnaradzie said...

Mihihihi...