Wednesday, May 8, 2013

::Harumanis,harum la manis...::



Hi peeps!
Selamat petang dan bersedialah untuk pulang ye kawan-kawan
hehe. Nak tanye,u olls penah dengar tak buah pelam harumanis?
penah tak? sape penah angkat tangan laju-laju*tepuk tangan laju-laju*
 
 Nama saya harumanis. Sila beli dan rasa ye.mihmih.
 
Mebi tak semua penah dengar dan penah rasa.Omg!
Nikmat-nikmat.hehe
Kat Perlis memang sangatla terkenal buah ni.Even my family pom ada tanam.
Manis dia tersangatlah manis bak gula.
Sambil nari-nari k-pop dan buat gwiyomi sambil makan buah harumanis. Pasti beseri gitew.ayat gedik itu perlu
Kat perlis, we olls makan dengan pulut. Feeling gila baq hang dapat pulut ngan harumanis
Cam awang-awangan tau.mihmih.
Nak beli memang mahal,kalau tade pokok harumanis kat setiap umah di perlis memang rogi sebab sekilo pon dah berbelas-belas ringgit
CikYna sempat bawak mai kolumpo bagi kawan-kawan rasa
Hope mereka puas hati la.maaf tak leh bawak banyak-banyak
Maklumla nek bas.hihi
Kalau tak penah rasa,bek mintak sesape belikan,sekali rasa pasti nak lagi
pasti mintak sekali lagi.hehe
Nak free?
Datang la umah saya,hehe
Okebai.

Yang menulih,

6 comments:

Nao Mei said...

lain macam je nama buah nie dik..hihi...adik tak post yang belum dikopek..hihi...nak tengok juga..haha :)

Hazmin said...

Perlis memang dah terkenal dengan mangga harum manis ni kan. makan sejuk-sejukpun sedap tu. huhu

YnaRazali said...

kak Omei,buah ni terkenal tau..hehe.kenapa takleh add blog akk lam bloglist.sedih..=(

YnaRazali said...

Hazmin,betol!sedap

AiSyA LiEzA said...

mmg sedap.. >.<

Nurfara Hani said...

sedapnya..