Monday, June 10, 2013

::Cendol durian Borhan::

Monday blues. eceh. Nak cerita kat u olls semua ektibiti makan CikYna semasa cuti.
Taraaaa..cendol durian borhan kat Gombak.
Dekat je ngan umah tapi tak berkesempatan nak pegi sehinggalah semalam tanggal hari ahad,9 Jun.phewww.
Makan di gerai cendol durian borhan.woot2..
 
kacak gitew pakcik Borhan.kalah kak ton tau.hehe
sebenarnya kan...CikYna lupa amik gambo,dah licin semuanya baru tingat!omaigod! Nak tangkap gumbaq.
Seb baik la ade sorang kawan yg blom makan lagi,so CikYna snap la.hehe.
Laksa ngan cendoi durian. Waduhh!
Makan je cendol durian tu rasa cam diawangan gitu. sebab ape? Sebab beliau tak manis sangat,kena la ngan rasa cendol.hikhik.
 
laksa beliau yang rasanya boleh la..hehe
ok fine. tade gambo cendol tu.fine,fine,fine.
makanya kena pegi lagi sekali la.haha. selain laksa ade jugak mee kari.
harga nya boleh tahan la. dan bukan je kat gombak,ade jugak kat shah alam.
isk tak pasti plak.huhu.maaf.
boleh la cek dekat SINI. Mungkin akan pegi lagi,tapi taktau la bila.huhu.
smile:)
 Yang menulih,



5 comments:

adzairdawati makdara said...

cendol durian.. wahhh unik tuuuu

Nao Mei said...

wah cik akak pon nak rasa juga dear :)
tapau satu...hihi

gee daro said...

Teringin gak i nak makan..sedap

Syaza Syfa said...

Dah la tengah puasa , terbaca lak entry pasal makanan . Peh~ sabo je laa .

ecah khalili said...

telan air tengok laksa..hehe