Tuesday, July 16, 2013

::Betol la orang cakap:Zaman belajar lagi best!::

 
Hamboih kemain cliche lagi tajuk ye u olls. Hape tandanya kalau tajuk di atas itu menjadik tajuk pada harini.ehek.
Sebenaunya tengah stress kije ni haaa...betimbun-timbun,belambak-lambak.huhu.
Dah la nak dekat raya ni,tak tenang rasanya nak bercuti dengan penuh kedamaian memikirkan kelambakan kije sekarang ini.huhu
Suddenly tingat la orang dulu-dulu cakap,masa kita skolah,belajar kat unibersiti dlu.
Cikgu-cikgu selalu cakap,belajar la selagi boleh.Nanti dah keje,tade da nikmat macam nikmat belajar ni.
Ha hamek kau! Now I can feel the truth.Eceh,speaking kemahin kau. Biase la bila stress ni macam-macam bahasa boleh kuar tau.muehehe.
Yelah taim belajar,sukati je nak gi ke tak kelas.Kekadang tu agak-agak malas, skip le kelas petang.ohmaigod!
Kat tempat keje,gila kau nak buat cenggitu. Sekali dua boleh la,berkali-kali? Tak ke kena buang keje nanti.huhu.
Hoi la,kemalasan agak berganda. Bila dipikir ade betol nya kata-kata nasihat dari oarng dulu-dulu.
Makanya yang ade peluang untuk belajar,amik la kesempatan ini untuk terus menimba ilmu.
Yang masih bekerja,ambil la sebagai cabaran dalam hidup.
Ala-ala sweet bitter memory gitew.hehe. Okay. Back to work.
Penat dah membebel.phew.
Selamat berpose.jaga mata dan mulut.okebai.

1 comment:

Nao Mei said...

zaman belajar adalah zaman paling indah...hihi....kalau dah kerja macam2 yang kita fikir.....belajar cuma satu je matlamat...berjaya :)