Thursday, January 30, 2014

::Bersyukurlah..::

 
 
Kadang-kadang tu kita lupa nak berterimakasih  pada Yang Maha Pencipta. Leka nak mengejar duniawi sampai kita tak tahu ade yang pebih penting di akhirat nanti.hmmm
Ni peringatan untuk diri sendiri jugak.
Yelah bila senang lupa nak bersyukur dan bila susah baru nak meminta pertolongan kan.
Manusia macam tu lahh.tsskk-
Insaf seketika dan saya percaya dengan setiap ketentuan daripada Allah tu ade hikmahnya.
Dia bagi kita susah sekarang dan InsyaAllah akan senang pada kemudian hari. Jadi jangan sekali-kali lupa nak bersyukur dan berdoa padaNya.
Jangan bila time susah je baru nak berdoa. Kat mana-mana pon kita boleh berdoa kan? :)

Itu je tazkirah harini. Sekali lagi peringatan untuk diri sendiri jugak. wassalam:)

4 comments:

Farah Waheda Wahid said...

hidup ni jangan pernah berhenti bersyukur...

YnaRazali said...

betul tu kak,kadang2 kita lupa bila senang.hmm:)

Nao Mei said...

insyaAllah dik....sama2 kita salaing mengingati

ain diyana said...

thanks for reminding.. sbb tu kebanyakan surah dlm quran pun Allah bg peringatan yg berulang.. sbb kita sering lupa.. :)