Wednesday, February 5, 2014

::makan PECEL hari-hari pon takpe::

 
uwaaa..ngantoknya alahaii. Ni tengah rilek-rilek sikit. Minah sebelah siap pegi 7e membeli belah.
Saya?Malas nak berjalan. rasa nak tido je manjang
Tengahari tadi dah melantak nasik campor. Punyalah banyak letak sambal sampai melimpah ruah.
Tamak-tamak.hoih!

Tetiba lom sampai kol 5 perot dah bunyi-bunyian lagu.Seriously dah rasa lapor.
Nasib baik ade kueh pagi tadi, tu pon seketul
Mula lah berjalan-jalan mencari makanan kat sekitar opis.
Dan..serta merta tingat sesuatuu.Makanan ruji kamii..
Yang dulunya saya tak suka, sekarang menjadi igauan.kkikikii

Pecel tu haa. Indon punya makanan. kat gombak ade satu kedai best giler.
Saya pon dah kenal ngan akak tu. Memang superb gak untuk jadik port lepak
Bf, bff semua saya dah angkut..
Nak try? Jom aarr pegi Gombak. Tak tahan pedas memang sorymory la..Takleh nak makan.hihi
Ingat harini nak gi. Mesej akak tu katanya bukak kedai beliau harini.
so happy:) menunggu masa je ni.

3 comments:

CXopportunities said...

pecel tu ape dear? takde gmbar ke yna? :)hehe

Nao Mei said...

cik akka pon nak tahu juga eh...mana gambarnya dik :)

ina said...

pecel tu mcm rojak ker?