Tuesday, May 28, 2013

" 10 Blogger Comel di Malaysia".

Nak join gak..hehe. Segmen dari Adik Leen comel. Kata beliau definisi comel tu bergantung pada diri sendiri.
Yang CikYna nak umukan blogger comel pilihan CikYna ni,bukan sebab kecomelan beliau*comel itu bonus U olls* tetapi kerajinan beliau menghapdet belog beliau dan jugak kerajinan beliau membalas segala komen dari bloggers lain.Gitu.
Maka mari lah kita terjah belog-belog comel CikYna. Check*
 
 
10 BLOGGER COMEL DI MALAYSIA by CIK LYEEN CUPCAKES
  • Yuyu Zulaikha *oh laa..beliau sangat comel ok,yang penting beliau penah reply chat dr CikYna ok.kau hado!hehe*
  • Cik Eka  *baru je kenal beliau dari bloggers Namee Roslan.Baik budaknya.hehe*
  • Kak Omei *ha yang ni memang peberet.akak omei ni rajin mengomen di belog saya.*
  • Kak Mia *jasa kak mia amat CiKYna hargai sebab beliau membantu CikYna ketika belog ini ada masalah suatu ketika dahulu*
  • Shazwanihamid *one word only.OSEM!*
  • Nabila Medan *membantu jugak ketika CikYna di kala susah,thanks ya*
  • FL *hok ni sapo tak kenal,dop tahu laa..pemes gila..*
  • Cik Uzu *rajin buat GA yang osem.hewhewhew*
  • Mak Dara *lamo dah dengar cite. MD entry plis.*
  • Irine Nadia *kecomelan beliau menambat hatiku.,mihmih*
Itu jelah..ramai lagi sebenarnya.Senang cite semua bloggres ni semua comel dan osem gitew. Sayang semua tau.Oh lupa nak tag plak. CikYna tag Nani dan Cik Intan.
So meh kita join sesama u olls. Hadiah sangat menarik tau.
smile:)

6 comments:

Farah Waheda Wahid said...

selamat bersegmen...

Nao Mei said...

Alolo...cik akak ada juga....makseh dik :)

Athirah Kitty ♥ said...

Selamat Bersegmen :)

puteri elaika said...

good luck :)
btw , saya dari http://pelaikamonsterer.blogspot.com/2013/05/first-giveaway-by-nurin-aireen-ieyra.html

nuranis amar said...

good luck yea!

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

Dari segmen yang sama.. all the best

http://www.ladyainaa.com/2013/05/10-blogger-comel-di-malaysia.html