Friday, July 12, 2013

::cite pose day 2#::

 
pagi semua,jumaat dah harini. esok sabtu,lusa ahad.
Dapat menikmati jumaat pertama di bulan pose. Alhamdulillah.
As usual la, arini I olls nak gtau menu smalam. Smalam pegi ke bazaar di wangsa maju.
berdekatan dengan JJ tuh. bazaar dia panjang gila baq hang.lenguh kaki bejalan tau.
Yang penting ok la,tadela sesak belaga bahu cam first day aritu. Tak pening dan buleh ulang pusing tigapat kali.oyeah.suka-suka.hehe
Pusing punya pusing,akhirnya...!!!
Apa hasil tuaian ku??
 
nasik tomato,gambo dr abang google
 
somtam.abang google jugop
 
beliau jugop. puding jagung

itula antara menu-menu dan juadah enak CikYna.hehe.
harini tak tau gi.belom pikir. busy sket so far.kepala otak tak brape nak centre.
saya mahu belik umah...sobs.
ada sesape nak tumpangkan.
eh,tadi tengok hapdet dari CikEpal cantek ngan Namee Roslan Omei pasal burger bakar abg burn.
haish.sempena ramadon ni abg burn ada buat beger spesial yang diberi nama al lazat .
waduhh,namanya hot gitew. mesti lazat selazat-lazatnya khen.
tengok Namee makan tu pon dah tau kelazatan beger tersebut.
Ade sape2 nak ajak saya pegi sana tak,menikmati beger tuh.boleh beramal jugop tau.
untuk tahu lebih lanjut,buleh layari FB ABG BURN.
pose ye,jangan tak pose.okebai.:)

 

6 comments:

Nur Aqilah said...

bestnya. huhu

YnaRazali said...

hehe.selamat berpose aqilah.

ejulz said...

sedap.. :)

Nak kad raya free? jom join ni..

http://kampung-kameq.blogspot.com/2013/07/ga-kad-raya-2013-by-ejulz.html

Nory Zoulkefle said...

arini nory nak serang bazar ramadhan jugak...
dah siap listting nak beli apa...hehe

Nao Mei said...

wah menu tu...banyak juga...hihi....puding jagung...minta juga

adzairdawati makdara said...

Selamat menjalani ibadah puasaaa ya