Monday, July 15, 2013

::Sahur dan puasa di unibersiti#kenangan itew#::

Hari sabtu kan,bukak pose sesorang tau.huhu.sobs.
sedihnya kemain lagi,siap nyanyi lagu raya.dendang perantau.
ape kehai nya tatau la.tade motip tetiba p nyanyi lagu raya.haha.
sunyi kot.hari tu bukak pose ngan ayam merah ngan sayur ketula je.yang dibeli.
Oh sadisnya daku!

So nak dijadikan cite,tetiba menyingkap plak kenangan masa zaman belajar dulu. Tadenye bukak pose atau sahur sesorang. Ade je ektibiti yang diisi.
Bukak pose reramai,sahur reramai. happening sangat.
Berlaku di kalangan my team mate jelah.silat mate.
Hari-hari lain,selalunya CikYna sahur pegi beli kat cafe je.
 
 
Pepagi buta,jalan sorang2 sambil beranikan diri,ecewahh,dan beli la ape yang patot.
Bukak pose takpe,lain cite dah.hehe.
Oh takleh nak cite la.sedih.sobs.haha
ngade plak.

Tapi kan U olls, I olls nak sangat balik umah tau.
Yang tiket raya ni tak kuar-kuar lagi.taun bila tah.
Marah plak rasanya.haha. Walopon cuti kejap,keje banyak lagi, tapi raya tetap raya..
hade aku kesah!
Biskut raya pom da beli,cekelat chip ngan konplakes.wahh!
Kampung gila eja.haha.
Okelah nak buat keje ni.selamat ye semua.

#ingatlaorangtersayang

5 comments:

Nao Mei said...

dik akak dah buat popia ikat2..hihi...:)
selamat berpuasa dik

YnaRazali said...

kak omei nak jeleskan I lah tu.haha

ejulz said...

kesian dia.. hehe.. sama la kita buka pose sorang2.. sbb tu ejulz suka buka puasa kat masjid.. buka ramai2.. hehe

YnaRazali said...

sedih kan ejulz?huhu

syuk shusuke said...

jiran2 takde??