Thursday, October 31, 2013

Kenapa yaaa??


 
 
Hi olls,
nak Tanya nii..kenapa ya?
kalau tido awal pon, bangun pagi-pagi still mengantuk macam tido lewat.
Just wondering...
Adakah badan terlalu letih??
 
Itu je nak bagitau.haha.
okebai:)
 
 
 
 
 

4 comments:

adrianna syaz said...

Tu letih memikir sbnarnya tu yna :)

Nao Mei said...

alolo..terlampau penat kot dik...hihi

Aya Zuki said...

saya pun ada masalah yg sama..cepat letih.. terpaksa ambil supplement untuk tenaga.kalau tak memang lesu sangat..xlarat nak buat apa pun

Eraz Fadli said...

Assalamualaikum.. Eraz pun selalu macam tu.. Rasanya mungkin sebab sebelum-sebelum tu, memang kita dah tak cukup tidur.. So kalau cukup semalam je, memang tak effect sangat la.. Orang kata la.. Ada juga yang kata, mungkin terlebih tidur.. Hehe..