Monday, November 18, 2013

Sandwich RM21 is murahh!

 
 
Petang u olls...ujan baru je reda kat kolumpo nih. Indah pemandangan lepas ujan, bau ujan pom sedapp(lapooorr)
Asal lak cita pasal makanan..ni laa nak ceta ni ngan u olls
sharing maring kesah-kesah yang berlaku di sekeliling Yna ataupon keliling korang yang mebi korang tak pasann

Cenggini,tadi ada sorang Dutch intern masuk. Lawa gila baq hang! Flawless muka. Maklumlahh tak makan belacan, tade la jerawat mahupon resdung di muka.ehek
Then after lunch, my bos tanya la beliau...ginila perbualan mereka yang Yna curik-curik dengar.
Eh tak curik pon, memang dengar sebab budak tu sebelah Yna..
abaikan grammar yang beterabur:
 
boss: What do you eat just now?
Intern: sandwich. very nice and cheap...
boss: wahhh..how much is you sandwich?
intern: RM21..cheap right rather than Holland. I lap Malaysia!

hohoihhhh..Yna dengar rege sandwich tu, rasa cam nak guling-guling je atas rumput...
RM21 tu buleh buat makan tigapat hari tu wehhh...ayaq mataaa la lau sandwich rege gitewww...
korang rasa acane..berbaloi ke idokk..haha


p/s:UIA tengah konvo fiesta sekarang. Tahniah ye untuk yang berkonvokasi. Tingat taim Yna dua tahun lalu.ehek



4 comments:

TelingaBulat said...

matawang malaysia pada mereka sebenarnye kecik jee

Farah Waheda Wahid said...

bagi diaorang yna, memang murah tu.... sebab matawang kita... hu hu hu..kalau convert duit diaorang memang murah...

Hanis Nizam said...

haih, geletak kepala lutut ni sandwich 21 inggit.

Shark Kay said...

hehe..
inti apa sandwich dia sampai RM21 tu.