Tuesday, May 6, 2014

Candat sotong itu bestkah?


Holaaa.Lama dah berupdate benda baru sebab terlalu sibuk. Pdahal dah terlepas beberapa event penting.hehe
Pertama sekali tahniah buat abg tam dan kak miu atas perkahwinan mereka pada 17April lepas, tak lupa buat Hafiz dan Daia pada hari yg sama.


copy dari facebook. pasni dah tade dah org nak lanje saya mekdi.hehe

Kembali pada cerita asal, korang pernah tak pergi candat sotong?
Hoihhh, ni cerita lepas kenduri umah ayu kat Kemaman.
Sewa 3 bot dan pergi ke Besut rumah Iman.
Lepas Isyak baru pergi ke laut. Rasa malas tapi bila lagi nak dapat pengalaman.

Abg Din bot tu cakap lagi 2 jam nak sampai ke laut dan kami sempat lagi tido.
Sejuk tu tak leh nak gambor la tapi semangat punya pasal kan.
Dannn..
Paling tak best bila saya mabuk,haha
feeling nak candat tu terus tade
 

 hasil tangkapan, bersama ikan

 mandi di Pulau Rhu


 taklimat dari PIC

 Bot satu lagi, dilengkapi tandas


 penat dan mengantuk, tapi enjoice sangat


 pagi subuh, the laki-laki bot


cantik kan? matahari naik di laut.

Gambar sepanjang mencandat tu.hehe.
Jom share kalau pernah mencandat. Saya dah tak pergi lagi kot.
Mabuk weh..seremmmm.hehe


1 comment:

adrianna syaz said...

Mkn sotong sedap..cndat xnk,sbb sya mabuk laut..ngeh2..byk tu hsil tngkpan..best2