Thursday, July 3, 2014

Minyak angin best di kala pening di bulan puasa~

 
 
Kemain kau tajuk panjang bebenor. haha. Takdelah cuma nak promote ni haa.
Kakak saya jual minyak ni. Dia amik dari kawan dia from Indonesia.
Korang pernah tak di bulan puasa ni tetiba sakit kepala, sakit perut dan sakit ulu hati? Yes!
Di sini ada satu penyelesaian. Produk ni memang terlajak laris lah!
Saya dah cuba dan jadi testimoni yang berjaya. ekekekeke.
 
 

Ni haa minyak dia. Duta dia Agnes Monica kalau tak silap. Retis hokey!
Saya dah beli banyak kali. Dua botol satu kat umah satu kat opis. Memang murah, berkesan dan berbaloi-baloi.
Kak has jual RM9.00 dan kat luar harga dia RM15. Saya pon try dia punya dulu, then saya terbekenan. Trus amik banyak
Sangat best bila time period. Berangin ala ditiup angin sepoi-sepoi bahasa

Bulan posa ni sebelum pergi opis, saya lumur satu badan. haha.Buat macam perfume. Segar bugar mata bila kena minyak angin ni.
Saya tak sure mana boleh dapatkan minyak ni. Tak pasti dealer dekat mana.
Cuma kalau korang berminat sila klik fb FreshCareMsia
Cuba dulu baru tau ye kawan-kawan.hehe

p/s: nak tomyam la berbuka ni. ada delivery tak??



No comments: